tisdag, augusti 14, 2012

Mitt vardagsrum !!!

I´m Baaaack
Ja det där med att bättra sig med uppdateringae var kanske
inte det smartaste jag sagt =)
Men som sagt, det var första veckan efter semestern och dessutom
jobbade jag sent varenda kväll,så när helgen kom var jag betydligt
tröttare än vad jag ens kunde föreställa mig.

Men nu är det vecka 2 och allt känns rdean mycket lättare =)
I  lördags hade vi en härlig dag ute i kolonin med mycket sågande,spikande
och målande.
Det går riktigt bra,och våra förhoppningar om att all panel med målning och allt
på framsidan av huset ska vara klart innan hösten ser ut att gå galant.
Men Söndagen gick i bakandets tecken.
Tårtbottnar i 3 olika storlekar stod överallt i hel köket........men nu är det inte många kvar att göra.
och sen.......börjar det riktigt roliga =)
En tur till Ikea blev det oxå och lite införskaffande av ramar till alla bilder som ligger
här hemma och som är tänkta ska upp på väggarna så småning om.

Och vet ni....visst är det väll konstigt....jag som alltid har sagt att jag inte tycker om
svart när det kommer till  inredning......har med bestämdhet hävdat att det enda svarta som kommer in här  
är på sin höjd tv´n.
Men vad är det som har hänt ?????
Det har på något lustigt vis smuuuugit sig in,har hamnat lite varstans,nästan lite sådär att man inte först
märker det..........men visst tusan är det svart.
Men det är väll  så att man helt enkelt inte är sämre än att man kan ändra sig =)

Hoppas att ni alla får en skön tisdag.....











Kram Thess


5 kommentarer:

Linda sa...

Vad fint ni har det! Dom svarta detaljerna är jättefina. Gillar ljukopparna skarpt. :)

Kram, kram

Helenas enkla vardag sa...

Du har det så fint! Verkligen fina detaljer! Vart är glasburkarna med maräng och ljusen ifrån???

Är du inte sugen att tävla om hudvänliga skönhetsprodukter??
Kram helena

Life´s Silverlining and I sa...

Så fint du har det! Jättesnyggt med svarta detaljer! Kram Nilla

Ekenäsliv sa...

Absolut måste man få ändra sig!!
Vilka gaaalet fina bilder från ert fina hem!! Sååå fnt kära du.
Började jobba igår, oj det är lite tungt för det är väääldigt mycket nu. Men det blir bättre som du säger.
Må så gott!
Kram Anna

Bromans Bravader sa...

Jo men visst kan det vara fint med svart, det tycker jag. Och jag lutar mer åt färg än jag gjort tidigare också... man ändrar sig vad det lider.
Kram