fredag, augusti 17, 2012

Choklad scones !!!

Hej mina vänner!!!
Den här dagen har verkligen gått i bakandets tecken.
Började förmiddagen med att baka choklad scones....och det mina vänner
var preciiiis så gott som det låter =)
Bästa P var här fick agera förste provsmakare,och jag
tror bestämt att det fick med beröm godkänt !!!!
På chokladen tog jag blåbärs smak vilket gifte sig
riktigt bra i hop med philadelfiaosten och hallon marmelad.
mitt tips till helgen!!!!!

Och på eftermiddagen var det dax att sätta igång med bröllopstårta nr.1
gick riktigt bra fatiskt,känns att man har gjort det en gång tidigare och inte
blir lika spänd och nervös =)
Men nu är det slut för idag ska krypa upp i soffan hos J och titta på
DN:galan,får liksom inte nog av denna friidrott =)
Hoppas att ni har en skön kväll och att helgen bjuder på många trevligheter.






Kram Thess

6 kommentarer:

Gabriella sa...

Oj så gott det lät! Det får man pröva!=)

Ullis sa...

Jttefina såg jätte goda ut.

Kram

Bromans Bravader sa...

Mysigt! Jag tänkte prova att göra med choklad och hallon snart.. tror det också är supergott.
Kram och godnatt!

Helenas enkla vardag sa...

Vilka fina bilder! Ser jättegott ut! Sov gott och ha en bra dag i morgon!
Kram

Linruz sa...

Guuuud så gott det lät.
Varför är allt som är gott förbjudet :(
Kram och ha en skön helg
Lina

Anonym sa...

Vilken underbar blogg du har! Fantastiska bilder, härlig text, vacker hem och massa annat. Hur har jag kunnat missa den här? Jag kommer definitivt tillbaka hit. Kram