torsdag, augusti 02, 2012

Dagar i Stockholm !!!!

God kväll i stugorna !!
Jag vill börja med att tacka !!!!!
för all respons och alla fina ord och komentarer från bröllopet
i lördags.
Det värmer mitt hjärta och gör mig såååå glad och rörd =S

Vi kom hem i går efter att ha varit i Stockholm i 3 dagar.
Vi började med ett folk tätt Gröna Lund till Ellas stora lycka.
Hon var väldigt nöjd med att ha åkt karusell för första gången =)
På tisdagen började vi med att leka i humlan på förmiddagen och eftermiddagen
ägnades åt shopping (till mammas stora lycka=))

Men på onsdags förmiddagen gick vi mest och strosade runt,fikade och
åt lunch innan det var dax att sätta sig i bilen och kryssa ut ur Stockholm för
att ta sig hem till lkpg.
Sköna dagar har det varit men lika skönt är det att komma hem =)
Hoppas att ni alla har en fin vecka antingen ni fortfarande har semester eller
har börjat jobba.
Nu ska jag hoppa i bingen och läsa en stund.

Puss & Godnatt





Kram Thess

5 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Visst är det så, skönt att komma bort lite och så uppskattar man sitt hem så när man kommer hem:))
Grönan är ju bara sååå kul!! Tyra är helt galen där verkligen, ha ha ha och hennes mamma med för den delen.
Har nästa vecka med, sen ska även jag tillbaka till jobbet… Oj, oj,,oj vart tog tiden vägen???
Sov så gott!
Kram Anna
Ps: Uuuuunderbara bilder!

Helenas enkla vardag sa...

Det måste ha uppskattats att få åka karusell, kan jag tro!!! och att mamma fick shoppa lite också!
Kram Helena

House number 11 sa...

Härligt med Stockholm! Det ser ut som om ni har haft det underbart!
Tack för tipset om pom poms!
Kram Jenny

dianasdrömmar sa...

Härligt ni har haft det :) kramar Diana

Anonym sa...

Härliga sommarstockholm. Förstår att ni haft det kanon.
Önskar dig en fin söndag.
Kram
AC