söndag, augusti 05, 2012

Sista dagen !!!!

Jaha...då var den här,den s i s t a semesterdagen =(
Måste ju erkänna att det känns vääääldigt avlägset att
gå till jobbet i morgon.
Men det är väll som det brukar vara och lagom till lunch
så känns allt som vanligt igen =)
Dessutom så har vi ju bara haft 3 veckor och har tänkt att ta en vecka
senare i September.

Och visst har det varit härligt att vara ledig!!!
Går och lägger sig när man känner för det,vakna av sig själv (eller Ella =))
Äta frukost ihop och att bara ta dagen som den kommer.
Har egentligen inte haft några som helst planer denna semester överhuvudtaget,
och jag tror faktiskt att det var precis vad jag behövde.

Tyvärr har ju bloggen blivit lite eftersatt......men det kanske får vara tillåtet
när det är semester tider =)

Men som sagt i morgon börjar vi med nya tider och nya rutiner.
Och gudarna ska veta att det behövs....framför allt när det kommer till maten.
Nu är det verkligen hög tid att ta tag i det här med vikten,finns liksom
inte något att skylla på längre =)

Så jag ska väll försöka mig på lchf igen,vet ju att det verkligen fungerar,
men det som är svårt är att variera sig tycker jag,speciellt eftersom
jag inte är direkt förtjust i fisk.

Så alla råd och recept mottages G Ä R N A !!!!!!!!
Tyvärr har inte ens kameran varit flitigt använd den senaste veckan
så jag bjuder på en till liten bild serie från bröllopet jag fotade =)

Hoppas att ni alla har en riktigt skön söndag kväll....för det ska jag ha
och tänk.........vi har fått vårat fösta G U L D !!!!!!!


Kram Thess

7 kommentarer:

Tina sa...

Jag har varit igång en vecka och längtar till september, då blir det lite till även för mig!
Det osar LOVE av dina bilder...

kram

Linruz sa...

Kul med en Lchf kämpe till.
Roligt när man kan stötta och tipsa varann.
Kram kram
Lina

Life´s Silverlining and I sa...

sista lediga dagen för mig också, imorgon jobb. Man vill gärna starta nytt nu, jag kör inte LCHF men vill ändå gå ner mina sommarkilon:) kram Nilla

Lilla gårdshuset sa...

Sista lediga dagen för mig också. Och det ska bli ganska skönt att få lite rutiner igen....framförallt med ätandet;).

Underbara bilder från bröllopet. Verkligen superfina!

Kramis/Heléne

Helenas enkla vardag sa...

Vilka fina bröllopsbilder du tagit!! Jag har också en vecka i september, då vi ska dra iväg till solen och värmen!
Kram Helena

Bromans Bravader sa...

Ja jag förstår att det känns lite trist att börja jobba... men snart är man inne i det igen. Själv har jag en vecka kvar, rätt skönt men ser faktiskt lite fram emot att börja jobba snart.
Ni verkar hur som helst ha haft en underbart skön semester.
Kram Jannike

kråke sa...

Underbara bilder!:) Ha nu en fin jobbvecka du rara:))

Kram kråke