måndag, augusti 06, 2012

Det går bra nu =) !!

Jodå jag överlevde första dagen på jobbet =)
Faktiskt riktigt kul till och med.

Men det roligaste hände när jag precis lämnat Ella på dagis,
och gick inne på Åhlen`s och kikade på lite höst nyheter.
Då ringer telefonen,det är en tjej från jobbet som oxå ska gifta sig.
Hon hade sett bilderna här  på bloggen från förra bröllopet
och ville så gärna att jag skulle göra deras bröllopstårta oxå.

Och självklart vill jag det....nu vet jag ju dessutom hur man gör =)
Så nästa lördag den 18:e är det dax igen.
Och den här gången ska jag ge mig på 3 våningar....varför safea liksom ha ha =)

Kom på att jag inte visat vad jag köpte när vi var i Stockholm,
såhär kommer lite pics,håll till godo.
Nu ska jag gosa med J lite här i soffan.

Hoppas att ni alla har haft en skön dag,semester eller inte.


*Halsband från danska Hultqvist **Syster  lycklig
*Marokanska keramik skålarna **ROOM



*Vita ljuslyktorna med insekter**Systrarna Voltaire/PUB
*Svart plåtstjärna **Lexington
*Vita höga ljusstakar** Kommer tyvärr inte ihåg vilken butik


Men det bästa med Stockholms resan
det tar jag i morgon för det kräver nästan
ett eget inlägg.

Kram Thess

7 kommentarer:

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

Men vad roligt...och du klarar säkert tre utan tvekan ...*ler.

Fina inköp från Stockholm ...älskar mina lyktor med trollsländorna..

Kram

Pernilla På Piazzan

svart vitt och rött sa...

Så himla roligt att få vara med om att förgylla fler bröllop! Det är du värd! De där lyktorna är bara sååå fina!!

Lilla Majken sa...

Kommer att gå toppen!

Kram Therese

Lena - gott för själen sa...

Jättefina saker du fyndat!

Kram Lena

Lilla gårdshuset sa...

En utmaning att göra tårta i tre våningar, men oj så roligt och vilken ära!

Läckra inköp.

Kramis/Heléne

Ekenäsliv sa...

Va kuuuuuuul!!! De kommer ju få väääääärldens finaste bröllopstårta de med ju:))
Vi har bestämt oss för att åka utomlands och gifta oss vi. Känner att jag inte klarar av all press med allt som måste fixas.. Så det känns UNDERBART!!! =)
Härliga fina bilder, så fina saker du shoppat! säga vad man vill, men det är så kull att shoppa;)
Ha de riktigt fint!
Kram Anna

Gabriella sa...

Vilka härliga fynd du gjort, så fina!=)