söndag, augusti 19, 2012

Bröllopstårtan !!!!

Jäklars....så varmt det är!!!!!
Nu kommer den som sagt,den förbenade värmen när vi alla
har börjat jobba och skolerna börjar, nu känns det liksom som det
kvittar lite grann.
Missförstå mig nu inte ,det är inte så att jag vill ha minusgrader
och inlands is men det känns liksom lite bakvänt.
Och det får gärna vara varmt och soligt men det behöver ju inte
nödvändigtvis vara 30 grader och kladdigt i luften....ääh ni fattar =)

Själv sitter jag på "kontoret" och redigerar lite bilder med bordsfläkten
uppkörd i fejset och en STOR tillbringare med vatten jämter mig =)

Det känns nästan lite tomt i dag så här dagen efter att bröllopstårtorna levererats.
Vad ska jag nu hitta på????
Kanske i och för sig borde lugna ner mig ett par hekto för det är ju dock
en anspänning som heter duga och göra dessa tårtor,men guuuud vad roligt det är!!!!!!!
Dessa två beställningar som jag nu har haft är ju ifrån tjejer på jobbet
så det kanske inte blir mer av detta beställningsbakande.....men då har jag
och andra sidan fått prova på och jag har lärt mig massor!!!!!
Och det bästa jag lärt mig är.....att tro på mig själv......
Att jag faktiskt kan!!! ( det där satt lång inne =))

Hoppas att ni har haft en hejdundrandes härlig helg mina fina!!!!




Tyvärr blev inte bilderna så bra som jga hoppats,men mörkret kom fort i går kväll
så det blev lite si och så med dom.


                                                                   Kram Thess


            P.S Formatet blev visst något stort ser jag
                               hoppas ni har överseende....jag skyller på värmen =)

11 kommentarer:

Bromans Bravader sa...

Oj vad fina, du är jätteduktig!!!
Kram Jannike

Anonym sa...

Åhhh superfina vilka bilder gahhh önskar jag varit på just det bröllopet : ) kram Sofia

Linruz sa...

Förstår precis hur du tänker, jag känner precis likadant. Nu kan värmen kvitta.

Har sagt det förut, Guuuud vad duktig du r kvinna.
Kram Lina

♥ Fyra årstider sa...

Herrejäklar säger jag bara, fy fabian vad du kan vännen! Du är mästare!
Kram Lotta

Ekenäsliv sa...

OMG!!!! Du är ju värsta proffset!! Du har inte funderat på en ny karriär?? Du hade gärna fått bakat vår bröllopstårta om vi skulle haft en (vi åker ju utom lands vi;)
Jag har njutit av sommardagen, badat och haft det så skönt!
Imorgon är det fförstas koldagen för tösen här hemma, spännande!!
Ha en fin vecka!
Kram Anna

Madde sa...

OJ, HERREGUD SÅ FINA!!! :D Du är så himla duktig, Thess!! :D :D KRAM

Lilla Majken sa...

Är HELT säker att du kommer att få mer att göra., du är superduktig!!!! Otroligt fina tårtor.

Kram på dig! Therese

Lotta sa...

Wow, helt galet snygga tårtor!

kråke sa...

weeeeeh...så vackra tårtor:))) Du kan du:)))sååå läckra:))))

Stora kramen...

kråke

Gabriella sa...

Åh så fina, helt fantastiska!=)

Lilla gårdshuset sa...

Galet fina ju!!!

Kramis/Heléne